ריבונות בשיטת הסלאמי: "כשלא ביקשנו ריבונות, הפסדנו את הצדק"

הורדת מחירי הדיור תגביר גם עליה לארץ, כלומר תשנה לטובה את היחס הדמוגרפי בינינו לבין הערבים. מכאן שגם לגבי הסוגיה הדמוגרפית, סיפוח ייתן דחיפה חיובית. אוכלוסיית ישראל הולכת וגדלה
דוד קורצוייל No Comments on ריבונות בשיטת הסלאמי: "כשלא ביקשנו ריבונות, הפסדנו את הצדק"

השר זאב אלקין בעד ריבונות בשלבים • סגנית שר החוץ ציפי חוטובלי "כשלא העזנו לבקש ריבונות, הפסדנו את הצדק והאמת" • יוסי דגן מבטיח כי ריבונות תניב רווחים כלכליים למדינה

השר זאב אלקין צילום: גילי יערי, פלאש 90
הורדת מחירי הדיור תגביר גם עליה לארץ, כלומר תשנה לטובה את היחס הדמוגרפי בינינו לבין הערבים. מכאן שגם לגבי הסוגיה הדמוגרפית, סיפוח ייתן דחיפה חיובית. אוכלוסיית ישראל הולכת וגדלה
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

השר זאב אלקין, הגיע מישיבת הקבינט המיוחדת המכינה את פגישת נתניהו טראמפ לכנס שעסק בריבונות ישראלית ביו"ש ואמר "דעתי הבסיסית, התקדמות בריבונות בשלבים, הוא רעיון נכון ומבטא מהפכה מחשבתית של הימין שפחד בעבר מצעד שכזה. בנושא הזה כדאי ללמוד מהפלסטינים שפועלים בשיטת הסלאמי, ולכן כל מקום שניתן להחליט עליו ריבונות ביו"ש, זו מצווה!"

אלקין אמר כי צריך לתת את הדעת מה יקרה עם האוכלוסייה שחיה באזורים שנפעיל עליהם את הריבונות. "זהו אתגר לא פשוט", הוא מאמץ את כותרת הכנס ריבונות עם אחריות "כדי לדעת מה נכון לעשות ואיך פותרים את האתגר של האוכלוסייה הערבית, כדאי לקחת את המודל של ירושלים. החלנו ריבונות על מזרח ירושלים, אבל לא יישמנו אותה".

גם סגנית שר החוץ ציפי חוטובלי הלכה בגישה זו ואמרה כי "בשנים שבהן לא העזנו לבקש ריבונות איבדנו, הפסדנו את הצדק, את האמת, את הסיפור הישראלי. בשנים שבהן אמרנו לעולם שנוכל לפתור את העניין בפשרה כי אנחנו עם רודף שלום לא עסקנו במאבק על הצדק הישראלי, ומי שלא מאמין בזכותו להתנחל בשילה, עלי ובית אל אין לו מה לחפש בתל אביב, הרצליה וראשון לציון.

בשנים שבהן איבדנו את הסיפור הישראלי למדנו בדרך הקשה שלא ניתן לחלק את הארץ. עקרנו את גוש קטיף וקיבלנו את עזה הנוראית שהיא רעה לישראלים ולפלשתינים".

חוטובלי סיפרה כי בפגישה עם ראש הממשלה ביום רביעי האחרון היא אמרה לו שהבסיס הפוליטי שלו דורש ריבונות. "אפשר לעשות זאת בצורה מדורגת ולהתחיל עם ירושלים רבתי וממנה להחיל את החוק על ההתיישבות כולה ובהמשך עד לריבונות שלנו מהים והירדן, אבל כדי לעשות זאת נדרשת אחדות בשורות, ללא תחרות מי יותר ימני. אנחנו מייצגים חצי מיליון מתיישבים שרוצים שהדין שיחול עליהם יהיה הישראלי ולא מנהל אזרחי ומשטר צבאי. מי שנמצא תחת כיבוש הם המתנחלים וצריך להפסיק את הכיבוש.

סגנית שר החוץ אמרה כי רה"מ יוצא לוושינגטון ומאחוריו הציבור "ששם אותו על הכיסא" כדי להביא בשורה בנושא האיראני, "זה חשוב אבל חשוב יותר לספר לעולם למה אנחנו כאן, כי כשנספר את האמת שלנו כל מה שסביבנו יזכה ליציבות".

ואילו ראש מועצת שומרון, יוסי דגן אמר כי לריבונות יש יתרונות כלכליים משמעותיים, ובניגוד לתחזיות השמאל מדינת ישראל דווקא תרוויח כלכלית.

"הורדת מחירי הדיור, רווח לישראל. הפיכת הנדלן ביו"ש לאזור פנוי לבנייה. ללא מחסומים בירוקרטיים. האפשרות לבנות במרכז הארץ ללא הגבלה".

לדבריו, "הורדת מחירי הדיור תגביר גם עליה לארץ, כלומר תשנה לטובה את היחס הדמוגרפי בינינו לבין הערבים. מכאן שגם לגבי הסוגיה הדמוגרפית, סיפוח ייתן דחיפה חיובית. אוכלוסיית ישראל הולכת וגדלה. ישנם קולות בשמאל כיום לעידוד צמצום ילודה, כי המקום הולך ואוזל. במקום מדינה יהודית גדולה בשטח ובאוכלוסייה, הם רוצים להקטין את השטח וגם את האוכלוסייה ולדון אותנו למצב של מדינה קטנה וחלשה, עלה נידף ברוח המזרח תיכונית. סיפוח מתיר את הפלונטר הזה. יותר שטח, יותר יהודים, יותר עצמאות, יותר עוצמה כלכלית, יותר כוח עמידה נגד האוקיאנוס המוסלמי שאנחנו נמצאים במרכזו".

דגן הטעים ואמר כי "מאות אלפי ידיים עובדות יאפשרו לעצור את קליטת העובדים הזרים מהפיליפינים ותאפשר חיזוק משמעותי לתעשיית הלאו טק בארץ שכרגע בורחת למדינות דוגמת סין בהן יש יותר ידיים עובדות.

150 אלף בני אדם שמתווספים למדינת ישראל הופכים לחלק מהכלכלה. הופכים לחלק מהשוק ובכך מגדילים אותו. גם הם קונים ברמי לוי, המע"מ כלומר המיסים עוברים ישירות למדינת ישראל".



0 תגובות